torstai 18. syyskuuta 2014

Vasen palli ulkona

(Arkisto: maaliskuu 2012)



Olin kukonlaulun aikaan vesijuoksemassa. Normaali keskiviikkoaamu siis. Noustessani altaasta otin rutiininomaisesti vesijuoksuliivin pois ja kävelin altaan vierustaa pitkin kohti saunatiloja. Ihmettelin, että miksi suurin osa noista tusinasta altaassa olevasta mummosta tuijottaa mua silmät pyöreinä.

Sitten mä sen tajusin - mun vasen palli oli pulpsahtanut ulos Adidaksen uimapöksyistäni!

Se oli sellainen hetki, missä piti tehdä nopeita ja järkeviä päätöksiä. Siinä ei ollut aikaa virheille. No mitä mä sitten tein? En mitään! Kävelin täysin muina miehinä vasen palli kiinni reidessä samankaltaista askeltiheyttä kuin altaasta noustessanikin ja katosin saunatilojen uumeniin.

Mietitääs nyt vähän. Noiden mummojen keski-ikä oli kevyesti yli 80 vuotta, joten puolet heistä ei enää tällä hetkellä muista koko palliepisodia ja ne ketkä muistaa, niin se saattoi olla viimeinen pala miesgenitaalialuetta minkä he elämässään enää näkevät! Minä saatoin tuoda viimeisen ripauksellisen seksiä heidän pitkän elämänsä aikajanalle ja olen ylpeä siitä. Nyt kahvia!


1 kommentti:

  1. tämä taisi olla ensimmäinen päivitys jonka facebook-seuraajanasi luin. nostalgista! :D

    VastaaPoista