sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Eurojackpot-voittaja

(Arkisto: huhtikuu 2014)

Koko Suomi tuntuu olevan aika sekaisin tästä Eurojackpotin 57,3 miljoonan euron voittopotista joka meni Suomeen. Tarkemmin ottaen tuo hirmusumma meni kymmenen hengen porukalle pienelle pirkanmaalaispaikkakunnalle, Akaalle.

Oon tässä nyt pari päivää koonnut ajatuksiani ja totutellut ajatukseen monimiljonäärinä. Mun oli tarkoitus myös pitää tämä ihan omana salaisuutenani, etteivät kaiken maailman pyrkyrit ja hyvän päivän tutut ala oitis pyytää multa rahaa. Mutta en voi salailla enää. Mun täytyy tulla julkisuuteen tämän asian kanssa, sillä siis minä olen se yhdestoista kimppalottoaja, joka on osallisena tuossa hirmuisessa 57,3 miljoonan euron voittopotissa!

Tai teknisesti ottaen en ole ollut missään vaiheessa mukana tuossa kimppalottoporukassa tai tunne koko lottovoittajakymmenikköä, mutta kävin Akaan keskustassa sijaitsevassa R-kioskissa ostamassa mehujäätelön viime kesänä ja kappas vaan - ainoastaan 10 kuukautta myöhemmin siellä pelataan vähän Eurojackpottia 10 hengen porukalla ja voitetaan 57 miltsiä! Lisäksi selailin vanhoja futispelikirjojani ja tein hämmentävän laskutoimituksen - olen käynyt Akaassa (Toijala sekä Viiala) pelaamassa nuoruuteni aikana jalkapalloa täsmälleen 10 kertaa. Sama luku kuin kimppaloton osallistujamäärä ilman minua. Eihän tällainen voi olla enää sattumaa!

Tässä vaiheessa tätä olotilapäivitystilitystä moni lukija saattaa jo pyörtyä pöyristyksestä, mutta tuon lottovoiton oikeat päänumerot olivat 10, 16, 28, 30 ja 33. Sattumoisin jokainen noista numeraaleista liittyy voimakkaasti ja henkilökohtaisesti allekirjoittaneen ikään. Nimittäin olin vuonna 1992 10-vuotias, 1998 16-vuotias, 2010 28-vuotias, 2012 30-vuotias ja tulevana vuonna täytän 33 vuotta.

Eihän tässä tarvi olla mikään mentalisti Noora Karman salattu mämmiä syövä kotiorja saatikka rakettitieteilijä ymmärtääkseen, että minä kuulun nimenomaan tuohon lottovoittajatiimiin. Mun pitää nyt vaan tallentaa tämä status itselleni, suunnata Akaalle, etsiä lottovoittajat käsiini ja selittää tämä oma osallisuuteni Eurojackpotin päävoittoon. Me varmasti nauretaan tälle kommellukselle vielä myöhemmin lottovoittajaporukkamme kesken. Hah hah!

Jos jostain syystä en saakaan lottovoittomiljooniani, niin panen oitis lakimieheni hoitamaan asiaa ja myyn erikoishenkilöhaastattelun HYMY-lehdelle otsikolla ”Nyt puhuu Akaan sorrettu lottovoittaja alasti. KATSO KUVAT!”


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti