perjantai 19. syyskuuta 2014

Facebook alkoi vittuilla!

(Arkisto: elokuu 2013)

Mä en oikeasti enää tiedä, mitä tässä pitäis ajatella tämän Facebookin suhteen! Eihän tässä uskalla kohta enää jättää välilehteen Facebookia auki, kun se on heti v*ttuilemassa ja tiedustelemassa asioita, jotka eivät sille todellakaan kuulu.

Tässä hyytävän kaoottinen esimerkki iltapäivältä:
Saavuin kaupasta himaan, keitin kahvia ja ryhdyin selailemaan Internettiä. Farmarihousut jalassa, huppari päällä ja läppäri sylissä alkoi miesvartalooni iskostua tukala hikiolotila, jonka seurauksena en epäröinyt hetkeäkään riisuutua alasti. Tällaiselle pitkäaikaiselle kotinudistille täysin rutiininomainen arkisuoritus.

Muutin kesällä tänne Suomen Roomaan - Nokialle. Luhtitalokaksiossani on tolkuttoman iso parveke ja tuossa 8 metrin päässä parvekkeestani sijaitsee bussipysäkki. Minä pölhökustaa menin taas samaan lankaan, johon olen langennut toistuvasti lähikuukausien aikana - unohdin olevani alastomana ja avasin huolettomasti parvekkeen oven vain shokkitajutakseni, että bussipysäkki on puolitäynnä ihmisiä ja minä poseeraan heille ilman rihman kiertämää! Seitsemän bussipysäkki-ihmistä tuijotti minua ja minä tuijotin heitä sekunnin ajan takaisin paniikkikatseella. Sitten heilautin kömpelöllä liikesarjalla oven kiinni, syöksyin pesäpallotyylisellä vatsapaukulla laminaattilattiaa vasten, ujo nousu kyykkyyn ja verhot kiinni. ”Voi pirskatinperse, enkö mä koskaan opi olemaan viuhahtamatta?!”, mietin.

Mitä mietit?

Noilla sanoilla Facebook alkoi hiillostaa minua välittömästi tämän alastomuusvälikohtauksen jälkeen hiivittyäni Internettiin ja avattuani välilehden, missä Facebook oli ollut auki profiilisivullani koko tämän kiusallisen episodin ajan. Eihän tällainen voi olla enää sattumaa, että heti virtuaalikiusataan ja tivataan mietteitä! Justiinsahan minä kerroin, mitä mietin! Tarvitseeko tätä vatvoa loputtomiin ja olla tietoverkkotukkanuottasilla julkisesti? Siellä varmaan Facebook-pomo Mark Zuckerberg ja kumppanit nauravat mun kustannuksella. Ettekö itse ole koskaan olleet alasti? Synnyittekö muka vaatteet päällä? Kysyn vaan!!!1

Jos Zuckerberg kävelisi esimerkiksi Nokian ydinkeskustassa mua vastaan, niin antaisin kyllä TODELLA tulikivenkatkuista palautetta hänelle! Tai tulikivenkatkuista ja tulikivenkatkuista, mutta luultavasti tuijottaisin jalkakäytävää ohi kävellessämme, enkä olisi tunnistavinaankaan Markia, sillä oon aika ujo tositilanteissa. Tai jos olisin rohkealla tuulella, pyytäisin häntä yhteiskuvaan, jonka julkaisisin sitten Facebookissa. Mene ja tiedä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti