sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Kuumakoira

(Arkisto: maaliskuu 2014)

Mä olen aina tuonut hyvin voimakkaasti esille nokialaisuuteni.

Paljasjalkaisena Pohjois-Nokian Brad Pittinä mut on totuttu tuntemaan kylillä. Tai tarkennetaan kernaasti toki sen verran, että olen itse ainoa, joka tuolla kyseisellä lempinimellä on itseänsä Nokialla koskaan kutsunut, mutta jos Brad Pittiksi itsensä kutsuminen on rikos, niin kyllä, olen aivan h*lvetin syyllinen! Olen myös ollut aina onnellinen nokialaisjuuristani, juntista murteestani sekä tästä 32 000 asukkaan Suomen Roomasta.

Koko Suomea laajasti puhuttanut Nokian valtava vesikriisi vuonna 2007 sekä viime vuosina parit pienemmät vesiselkkaukset ovat lisänneet nokialaisten yhteisöllisyyttä. Nokialaisista ollaan väännetty paskavesivitsejä, kakkaläppää ynnä muita sellaisia vuosikausia, ja se on täysin okei! Tosiasiahan nykypäivänä on silti se, että kun muilla on ripuli, niin meillä ei ole. Me olemme paskamme juoneet jo moneen kertaan. Itse olen kolmen vesikriisin veteraani, enkä häpeile sitä - päinvastoin!

Lähes aina olen ollut suunnattoman ylpeä nokialaisista, mutta toki myös pettymyksiä on vuosien saatossa mahtunut sekaan. Kenties pysäyttävimpänä esimerkkinä mainittakoon mm. parin vuoden takainen välikohtaus, missä kaksi nokialaismiestä ajautui kirvestappeluun nokialaispubissa. Ensimmäinen kysymys on helposti, että mitäs v*ttua? Sen jälkeen herääkin se toinen kysymys, että millä todennäköisyydellä kahdella ihmisellä on ylipäätään kirves edes mukanaan pubissa?

Tänään on kuitenkin jälleen syytä vuosittaiseen yltiöhymyilyyn.
Tänään on Kansainvälinen Kuumakoira Päivä Vol. 6!
Kuumakoira on höyrymakkaralla täytetty sokerimunkki. Tämä aistikas ruokalaji on eittämättä olennainen osa nokialaista ravintoympyrää ja nokialaisuutta.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti