torstai 18. syyskuuta 2014

Tuttuja ehdokkaita



(Arkisto: joulukuu 2011)

Presidenttitentti MTV3:lla!

Itselläni on tunteet pinnassa, sillä periaatteessa tunnen kaikki ehdokkaat tosi hyvin. Niinistön Saulin kanssa ollaan mm. koulukavereita teinivuosilta! Tai okei, Sauli kävi teininä koulua Salossa 60-luvulla ja mä Nokialla 90-luvulla. Lisäksi Sauli on naimisissa 29 vuotta nuoremman Jenninsä kanssa. Itse satun olemaan juurikin 29-vuotias. Voiko tällainen olla muka sattumaa? Ainiin, ja meillä molemmilla on täsmälleen sama sukunimi, paitsi mulla.
Huh huh!

Väyrysen Paavon kanssa ollaan puolestaan synnytty lähes samaan aikaan, sillä tuskin pieni Paavo-vauva oli Kemin maalaiskunnan sairaalasta vielä kotiin edes päässyt, kun mä jo synnyin Nokialla ainoastaan 35 vuotta ja 6 kuukautta myöhemmin. Hyrrr, kylmät väreet ihan tässä menee, kun miettii tätä yhteensattumaa ja meidän samanlaisuutta.

Lipposen Paavohan on tunnetusti innokas vesipallon harrastaja. Moni ei tiedä sitä, että mä olin nuorempana Paavon seurakaveri. Välillä Paavo syötti mulle pallon ja mä viskasin sen vesiverkkoon, välillä taas mä annoin Paavolle syötön. Tai korjataan sen verran, että en oo ikinä Lipposta tavannut, mutta vesijuoksussa ja uimassa oon käynyt paljon, että periaatteessa samoissa kloorivesissä tässä polskitaan.

Soinin Timon kanssa oon myös erittäin läheisissä väleissä, sillä ollaan naapureita täällä Espoossa! Välillä Timo keittää meille yhteiset aamukahvit, välillä mä keitän meille aamuteetä. No okei okei, määritelkää naapuri? En oo koskaan Soinia livenä nähnyt ja asun Itä-Turussa, mutta jos miettii maailmankaikkeuden kokoa, niin Suomi on kyllä niin pieni maa, että me ollaan kaikki tavallaan naapureita. Ja molemmat meistä juo kahvia.

Niin, ja voiko tämä olla todellista? Mun toinen nimi on Markus ja tykkään kävellä. Hups, sattumalta presidenttiehdokkaana on entinen ammattilaiskävelijä Sari Essayah! Markus – Sari, molemmissa on kolme samaa kirjainta (m, r ja s). Eli jos mä nyt lukion lyhyestä matematiikasta aikoinaan saamani vahvan ämmän tasoisella tietotaidollani laskin oikein, niin periaatteessa mä itse olen 75%:sti Sari Essayah. Ei tää oo kuitenkaan mitään rakettitiedettä.

Mukavaa presidentti-iltaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti