torstai 18. syyskuuta 2014

Joulun odotusta



(Arkisto: joulukuu 2011)

Oon täällä Kaarinan kirkossa kauneimmissa joululauluissa. Ihmiset laulavat rauhallisesti jouluisia kipaleita, urut soivat uljaana, tunnelma on lämminhenkinen ja kaiken tämän vieressä mä istun kakalla.

On tää vaan aina yhtä nostalgista! Onhan tää tietysti vähän ristiriitaista, sillä en kuulu kirkkoon enkä osaa laulaa, mutta kakata mä osaan.

Kaikilla meillä on kuitenkin perinteitä: toiset tekee lanttulaatikoita, toiset askartelee joulutonttuja ja mä käyn kakalla kauneimmissa joululauluissa. Oon kuulkaa kakannut Turun, Tampereen, Nokian ja Pirkkalan kirkkojen joululauluissa. Ja lista kasvaa taas! 

Ja huomenna sitten on luvassa kovaa menoa. joululahjat, piparkakkutalo, koira yms. pakataan Hondaan. Siellä on mm. isosisko Pauliinalle lahjaks kynttiläsarja sekä patterikäyttöinen violetti dildo. Toijalan pysähdyksellä Antti ja Hanna-Mari saavat puolestaan suklaarasian sekä suolavedellä toimivan energiaa säästävän pumpattavan vuohen, joka päästelee piparipapanoita. Jan ja Elina saavat Tampereen pysähdyksellä Lauri Tähkän koko tuotannon sekä tietysti siihen kylkiäisiksi romanttisesti pullon viiniä, juustoa ja 5 litran kanisterin liukastinta.

Hetkinen, saako tällaisia edes kirjoittaa ääneen? No saa, nythän on joulu! ♥ Mut siis ennen kuin lähden tuonne ruuhkaiseen ja ääriliukkaaseen joulun menoliikenteeseen, niin haluan sanoa teille kaikille, että rakastan teitä! ♥ Sekä homolla että heterolla tavalla. Mutta huomenna sitten vaan mursunrasvaa nivusiin ja rattiin, sit Nokialla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti