torstai 18. syyskuuta 2014

Miksi teit sen, Arnold Schwarzenegger?


(Arkisto: kesäkuu 2011)

Mun ei olis tänään pitänyt avata Iltalehden nettisivuja. Nimittäin luin seuraavanlaisen uutisen, joka musersi maailmani ja vei palasen lapsuudestani pois: 

"10 vuotta Arnold Schwarzeneggerin rakastajattarena toiminut ja toisinaan sairaalaan ylirajusta seksistä joutunut nainen oli Pieni talo preerialla -sarjan lapsitähti!"
 
Pieni talo preerialla oli lapsuuteni ehdoton suosikkisarja.

Oon varmasti katsonut jok'ikisen jakson 80- ja 90-luvuilla tästä upeasta sarjasta. Ja mä oon vielä tänäkin vuonna innoissani katsonut TV2:lta uusintajaksoja ja miesmuistellut lapsuuteni aikoja, jolloin tietokoneista ei ollut juuri tietoakaan, kännyköistä kukaan ei ollut kuullutkaan ja toisin sanoen lapset, kuten minä, leikimme pihalla ja olimme onnellisempia kuin koskaan. Sitten mä luen tällaisen uutisen ja ainut mielikuva, mikä mulla enää on tästä ihanasta draamasarjasta on se, että suonikas, limainen ja s%4tana huutosaksaa puhuva Arnold Schwarzenegger on Ingallsin perheen keittiössä panemassa!

Miksi v*tussa teit sen, Arnold?

Mulla on nyt sellainen olo kuin tusinan verran Päivi Räsäsiä olis käynyt väkisinmakaamassa mut kuivilla Raamatuillansa. Mut on petetty! Haluan vaan mennä suihkunnurkkaan alasti sikiöasentoon itkeen. Ehkä Metsoloiden tunnarimusiikki vois vähäsen rauhottaa mua, mut en tiiä kyllä. :(

En mennyt äsken edes käymään Jäätelöautolla, kun oon niin hämmentynyt ja down. Oon jokaisena parittoman viikon keskiviikkona käynyt jätskiautolla. Tänään en mennyt. En pystynyt. No miettikää nyt, olisko ollut hienoa siinä tilata itkuisena ja semi-hysteerisena jotain jäätelöveneitä 10 kappaletta ja niistää itkuista nenää? Ei olis ollut. Mut kai tää elämä jatkuu tästä kuitenkin. Pienin askelin. On mulla sentään vielä Ruusun aika. Jaksamisia kohtalotovereilleni.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti