lauantai 24. marraskuuta 2018

Kerranhan täällä vaan eletään!

Miten voi taas samalle jätkälle sattua ja tapahtua yhden kauppareissun aikana!?
Olin nimittäin eilen alkuillalla rutiininomaisella kauppareissulla. Karkkihyllyn kohdalla olin jo ottamassa suklaalevyä kärryyn, mutta samaan aikaan vilkuilin pulunsilmällä jäätelöhyllyä, että ottaisko kuitenkin jätskiä. Pari tuntia myöhemmin havahduin kotosalla, etten ostanut kumpaakaan!
Eli siis juuri kun olin ollut ottamassa sitä suklaalevyä kärryyn, niin siirryinkin vilkuilemaan jäätelökaappeja. Ja jäätelökaappien kohdalla luulin jo ottaneeni suklaalevyn kärryyn. Harvinainen välitilamoka näin kokeneelle herkkuhiirelle! Oon edelleen pöllämystynyt virheestäni ja esittelen jatkuvasti itselleni sitä kysymystä, että miten näin voi tapahtua tällä tasolla?! Aion käydä tämän tarkasti läpi itseni kanssa.
Mutta ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin.
Saman kauppareissun loppupuolella törmäsin kirjahyllyjen kohdalla Guinness World Records 2019 -kirjaan!
Sain aina lapsena Guinnessin ennätyskirjan joululahjaksi ja olin jo unohtanut koko kirjan olemassaolon. Tuli spontaanisti aivan sairaan nostalginen olo, joten silmiäkään räpäyttämättä minä rämäpää laitoin tuon ennätyskirjan ostoskärryyn.
Kerranhan täällä vaan eletään! 🤟

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti